Gemorick Admin
Adatlap Rang: Saltusi Lovagrend nagymestere Mana: (1200/800) Játékmód: Ádáz
| Tárgy: Inverthan - Galare átka Szomb. Szept. 17, 2016 10:46 am | |
| INVERTHAN - Curse of Galare's statue- Szürreális Domhan-event egy felvonásban
Galare volt az öt arcú isten, az álnokság, a ravaszság az árulás patrónusa, minden tisztességtelen kadmet harcos vezetője. Kadmor felemelkedése és istenné válása tett be a kultuszának: hitét betiltották, szektáit feloszlatták. Ma már szinte senki nem tud semmit Galalre-ról. Pedig az öreg isten túlélte a saját megsemmisülését. Ugyan az ereje az évek során elszivárgott, pár hatalmas kultikus tárgya megőrizte őt ezen a síkon és természetesen minden vágya, hogy újra visszakerüljön a kadmet pantheonba. Úgyhogy várt és remélt... a hatalom suttogása pedig sosem marad észrevétlen.
" Kultusz-szobor: fn 1. a) Olyan Terakhról származó objektum, amely egy kadmet isten eszenciáját tárolja. " Ezen tárgyak képesek Itstenük belátása szerint tselekedni, s magukba nyelni a környező mágikus kisugárzásokat, sőt, egyes elszigetelt esetekben élő személyek manáját, lelkét, lényegét. Ezen ördüngős tárgyak elpusztítássa erősen javallott, működésük kiszámítása lehetetlenség, még érintésük is életre-veszedelmes. Ismerünk esetet, amelyben egy ilyen objektum egész ál-világokat tartalmazott..." ( Nagy Kalvaren enciklopédia). " 1. b) Szakrális jelentőségű áldozati tárgy, amely istenek manakészletének tárolására alkalmatos. "
A vén Kadmet kereskedő nem egyszerűen rossz-arcú volt, hanem már elvetemülten, rémisztően és fenyegetően ocsmány. Annyira, hogy még egy sokat látott Seguth vadász is kislányos "Jújj!" sikkantással ugrott volna egy métert, ha összefut vele egy sikátorban. Korát lehetetlen lett volna meghatározni egy jó vasaló segítsége nélkül, arca ugyanis teljesen elmerült ráncainak tengerében. Szemeit nehéz volt felfedezni ezen az élő domborzati térképen, de kár ezen igyekezni: az illető pillantása számító, fenyegető és gonosz volt, még a kezdődő szürke-hályog homályán át is. Amikor elsétáltál a kocsija előtt, épp egy darab présel karmath-dohánydarabon rágódott, és tele szájjal kapacitálta a piacközönséget áruinak megtekintésére. Az ekhós szekérből átalakított standon látszólag teljes összevisszaságban hevertek a tárgyak. Akadtak képek, szobrok, szelencék, ékszerek, sőt, még egy kitömött antilopló fej is. Az áruk káoszából azonban kiemelkedett egy majd egy méter magas szobor, olyan amilyet még sosem láttál ezelőtt. Hogy mit ábrázolt, azt igen nehéz volt megállapítani: egyik pillanatban még egy ülő róka, aztán pár lépés után már vicsorgó emberi fej. Ahogy közeledtél, szinte lépésről lépésre tűntek fel új és új alakzatok a faragványon. Ha maga az alak nem lett volna elég különös, hát az anyaga annál inkább. Valami irizáló, ezüstös színű fémből készült, de ha nem lett volna lehetetlen, esküt tettél volna rá, hogy foncsorozott üvegből van az egész. Görbe felületein ott hullámzott Domhan... azaz...mégsem. Az ég például vörös volt, és ahhoz képest, hogy ragyogott fent a nap, a szobor felületén három hold mutatkozott. Az öreg kadmet elkapta a pillantásodat, és feléd villantotta pontosan hat darab, feketére színeződött fogát. Könnyedén felkapta a szobort, mintha nem lenne súlyosabb egy krumplinál. - Nézze csak meg, nézze meg, tekintetes kalandorom. Ilyen csodát csak egyszer látni az életben. - És ezzel a kezedbe nyomta. A szobor hideg volt és nagyon-nagyon nehéz. Szerencsére nem kellett sokáig tartanod: a világ azon nyomban elsötétült.
Hogy mennyi idő telt el, lehetetlen lett volna megbecsülni. Annyi biztos, hogy a földön feküdtél, érezted magad alatt a hűvös utcaköveket. A levegő nehéz gyapjútakaróként nyomott a földre, a szemhéjaid súlyosak voltak. Mikor sikerült végre kinyitnod a szemed, feletted vörös volt az ég. Három hold úszott a sötét felhők mögött. Ez nem Domhan volt. Annyi egészen bizonyos. Különös módon egyetlen kép vibrált a szemed előtt: egy tárgy, amit a vén kadmet rohadék szekerén láttál.
Galare átka nem fórumkaland, elvégre nem valós térben és időben játszódik (majd meglátjátok), így bármilyen más játékkal párhuzamosan futhat. A kaland nem csapatos, persze, nem kizárt, hogy összefuthattok egymással de ebben az esetben nem biztos, hogy örülni fogtok a társaságnak. Bár ki tudja. Célod mindenesetre egyszerű: ki kell jutnod Inverthanból. Ehhez szükséged lesz egy tárgyra, amire emlékszel a kadmet szerekéről. Ezt az alábbi listából választhatod ki:
1) A vadászó Fekete Macska szobra: Tenyérnyi, fekete kőből faragott alak, ami egy ugrásra kész macskát ábrázol. Szemeit valamiféle sárgás kőből faragták ki, a szobor alját kékacéllemez borította.
2) A Vörös sivatag: Festmény, ami egy kietlen, sivatagos tájat ábrázol. A levegő szinte reszketni látszik a hőségben, az égen alacsonyan áll a nap. A sivatag homokja vérvörös színű.
3) A Tűznyelők faragványaival díszített tubákos szelence: Apró, elefántcsontból készült doboz, aminek oldalán vásári tűznyelők mutatványai láthatóak.
4) Arany hímzéses fekete selyemkendő: Rajta a híres Domhani dráma, Enid és Elurvien egyik részlete látszik, ahol Elurvien épp rózsacsokorból varázsol madarakat, hogy felvidítsa szíve hölgyét.
5) A hajós üveg: Klasszikus kacatnak tűnik, ez az egyszerű, üvegbe zárt hajómodell. Belsejében mintha valódi esőfelhők gomolyognának, sőt időnként úgy tűnik, hogy villámlik is.
6) A haldokló koldus: Rézmetszet, amin gyomorforgatóan realisztikusan ábrázolják egy szeméthalmon agonizáló szerencsétlen utolsó perceit.
7) Nap és szellő: Egy nyilvánvalóan laer gyártmányú szélcsengő, amin egy nagy, arany üveggyöngy körül, vékony, kékes szelet ábrázoló üvegdarabok és gyöngyök forognak. A Nap beül üreges és illatos olajokkal van feltöltve.
8.) Névadási kehely: A Domhani hagyományok szerint készített vésett ezüstkehely, amiből szokás fényvizet önteni az újszülöttek fejére, mikor nevet adnak nekik.
Jelentkezni itt lehet, 20.-áig bezárólag. (ne felejtsd el a választott tárgyadat is felírni.. igaz is: lehetőleg ne válasszátok ketten ugyan azt. Csak jó tanács.)
| |
|
Feladir Játékos
Adatlap Rang: Elf Kalandor Mana: (195/195) Játékmód: Vad
| Tárgy: Re: Inverthan - Galare átka Szomb. Szept. 17, 2016 6:55 pm | |
| Szinte már nem is akarok visszatérni Domhanra, de hát hív a kötelesség. Úgyhogy rögvest A Vörös sivatag nyomába eredek! | |
|
Tarassian Játékos
Adatlap Rang: A Geliar Hangszerkészítője Mana: (195/195) Játékmód: Vad
| Tárgy: Re: Inverthan - Galare átka Szomb. Szept. 17, 2016 8:35 pm | |
| Az én tekintetemet az aranyhímzéses fekete selyemkendő ragadta meg. Alighanem a laer művészi hajlamaim miatt vonzott az ismert dráma egy jelenete. Irány haza! | |
|
Velirad Játékos
Adatlap Rang: A Mágusszékház tanonca Mana: (152/152) Játékmód: Ádáz
| Tárgy: Re: Inverthan - Galare átka Kedd Szept. 20, 2016 9:09 pm | |
| A szemem megragadt a vadászó fekete macska szobrán. Utána hát! | |
|
Granvuld Batressa Játékos
Adatlap Rang: Káoszmágus Mana: (120/120) Játékmód:
| Tárgy: Re: Inverthan - Galare átka Kedd Szept. 20, 2016 10:49 pm | |
| Hív a hajós üveg. A vihar fontos. Vadásszuk hát le! | |
|
Gemorick Admin
Adatlap Rang: Saltusi Lovagrend nagymestere Mana: (1200/800) Játékmód: Ádáz
| Tárgy: Re: Inverthan - Galare átka Szer. Szept. 21, 2016 6:13 pm | |
| Nno, most, hogy mindenkiben felébredt az önfenntartó ösztön, indulhatunk is! A kalandot a Kisebb világoknál, Inverthan alatt találjátok majd meg. Sok sikert! | |
|
Gemorick Admin
Adatlap Rang: Saltusi Lovagrend nagymestere Mana: (1200/800) Játékmód: Ádáz
| Tárgy: Re: Inverthan - Galare átka Szer. Szept. 21, 2016 7:35 pm | |
| A kezdő reagok felkerültek, jó szórakozást és sok sikert! | |
|
Ajánlott tartalom
| Tárgy: Re: Inverthan - Galare átka | |
| |
|