Domahn világának alapszabályai:
- A közös valuta az aranypénz! Mivel a világkapuk kinyílásánál nem voltak képesek a teremtmények megegyezni a csereérték és a másik faj pénzének értéke közt, ezért a letéti aranyrudakat beolvasztották és aranyérméket vertek belőlük.
- A közös nyelv a Domhani. Ezt a nyelvet mindenkinek megtanítják még kiskorában. Ezt a nyelvet beszélik a sárkányok is. Könnyű megérteni és beszélni is. De ettől függetlenül minden népnek megvan a saját anyanyelve. Szóval amikor a karakterünk megszólal jelezni kell valahogy (színezés; megemlítés;), hogy melyik nyelven is kommunikál.
- Domhan a központi város. Nagy őrséggel, és számos fura alakkal. Ha valaki zűrt csinál ott akkor nagy eséllyel számíthat megtorlásra.
- Minden faj képes megvásárolni a másik fegyverzetét, vagy páncélját. Ez persze nem azt jelenti hogy képes is használni. Lásd az Ark'Seguthok Agretur-ja. Ettől függetlenül ha egy elffel jó helyen keressük akkor tudunk venni emberi fegyvert, vagy méretre szabott páncélt.
- A mana használata: Amikor egy varázshasználó mágiához folyamodik, megcsappan a manakészlete. Ez újratermelődik idővel, de egy harc alatt nem! Mikor csata zajlik a mesélőd számon fogja tartani az aktuális manádat és azt, hogy egy képesség mennyit is szív el tőled. Ezt a miniadatlapodon fogja vezetni, amihez a játékos nem tud hozzányúlni.
Ez fogja mutatni nektek, hogy mennyi felhasználható manátok maradt. Mikor minden csepp elfogyott akkor már egyáltalán nem lesztek képesek mágiához folyamodni, de amíg van addig lehet használni ^^
- Amikor valaki megkezdi a pályafutását az oldalon először is Előtörténetet kell kreálnia. Ez elengedhetetlen ahhoz, hogy egy karakter létezzen ebben a világban. Minden fajnál van egy sablon, azt kérnénk majd alkalmazni, illetve ha elakadtok egy jó történet megírásával, vagy nem tudjátok, hogyan kezdjetek neki, akkor nyugodtan lessetek a már elfogadott Előtörténeteink közül.
- Az Előtörténet címe a karakter neve kell hogy legyen. Ugyanez vonatkozik az Adatlapra is!
- Egy játék során a Játékos csak a saját karakterét irányíthatja, a mesélő által kezelt NJK-kat (Nem Játékos Karakter) nem kezelheti semmilyen formátumban, csak ha a mesélőlétől erre utasítást kapott, illetve interakciókat feltételes módban cselekedhet velük.
- Szintek: A karakterek a fejlődés és a balanszolás végett szinteket lépkednek. Lényegében minden szint egyfajta fizikai vagy mentális szintnek is megfelel. A magasabb szintű harcosok, például jobb fizikummal rendelkeznek, mint alacsonyabb társaik, és a mágusoknál is hasonló a helyzet. A lenti táblázatban pedig egy rövid leírást láthattok minderről:
Szint | Leírás | Bónusz |
1. | A karakter fizikuma átlag alatti, tudása is csak általános műveltség alapfokát súrolja. Könnyebben kifullad, mint az átlag, és a manahasználata is éppen hogy csak megfelelő. | N/A |
2. | A karakter átlagos fizikummal, és állóképességgel rendelkezik. Tudása az általános műveltségig terjed. Kitartása és manahasználata tejesen átlagos. | N/A |
3. | A karakter az átlagon felül teljesít mid fizikailag mind mentálisan. Tovább bírja a megterhelést mint az átlag, noha nem lesz ettől még kiemelkedő. Manahasználata fejlettebb de nem tökéletes. | N/A |
4. | Kiemelkedő fizikum, és mentális képességek jellemzik a karaktert. Manahasználata is kiemelkedő, műveltség szintjén is jóval az átlag felé emelkedik. Erőnléte és állóképessége a normál ember többszöröse. | -5 mana / képesség |
5. | A karakter már-már az emberek határait súrolja. Fizikuma és állóképessége messze kiemelkedő, az átlagember nyomába sem érhet. Manahasználata kitűnő, kitartása az emberi határokat feszegeti. | -15 mana / képesség |
6. | A karakter elérte a faja által nyújtott határokat. Mind fizikuma, mind manahasználata a legjobbak közé emeli, hiszen elérte a saját fajának tökéletes állapotát. | -25 mana / képesség |
7. | A legmagasabb fok. A karakter már átlépte a józan ész által behatárolt fizikai és mentális határokat. Kitartása lehengerlő akaratereje erős mint a hegy. Manahasználata az istenekéhez közelít. | -50 mana / képesség |
A bónuszok, csak és kizárólag a karakter szintjénél alacsonyabb mágiákra vonatkozik (harcosok esetében a bónusz állandó, nincs ilyen fajta korlátozás) Tehát egy Hatos szintű mágus a Hatos szintű mágiát a teljes költség árán képes használni, de egy Ötös vagy Hármast már 25 manával kevesebbért is létre tudja hozni.
A fent leírt állapotok, nem mindegyike biztos hogy egy karakterre jellemző. Lehet valaki erős, de buta, vagy okos, de gyenge. A fenti csak egy általános táblázat, mindenki karaktere az ő általa bejárt út alapján lesz megítélve!
Egyenlőre ennyi!
A változtatás/bővítés jogát fenntartom!