Domhan
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


A Világok közti Világ (Béta fázisú FRPG)
 
KezdőlapKeresésLegutóbbi képekRegisztrációBelépés

 

 -=Villámmágia=-

Go down 
SzerzőÜzenet
Gemorick
Admin
Gemorick



Adatlap
Rang: Saltusi Lovagrend nagymestere
Mana:
-=Villámmágia=- Left_bar_bleue1200/800-=Villámmágia=- Empty_bar_bleue  (1200/800)
Játékmód: Ádáz

-=Villámmágia=- Empty
TémanyitásTárgy: -=Villámmágia=-   -=Villámmágia=- EmptyHétf. Aug. 31, 2015 8:59 pm


Villámmágia

Rövid ismertető: A villám elementáris erejét használó mágusoknak kicsit komplexebb módon működik az ereje, mint várnánk. Mivel a pozitív és a negatív töltésekkel felruházott manát egy helyen és vegyítve nem tarthatja, ezért a két pólust külön medencébe gyűjti. A villámmágia tulajdonképpen ezeknek a töltéseknek és a köztük létrejövő kisüléseknek az irányítása. A technikák ereje tovább fokozható, ha egy elektromos vezető tárgyon (pl. egy rézboton) keresztül hajtjuk végre őket.

Tájoló: A mágiahasználó elektromágnesességet hoz létre azáltal, hogy a töltéseket váltakozva mozgatja egy tárgy körül, ezen cirkulációk nyomán mágneses tér keletkezik. Ha például az adott tárgy egy tű, falevélen vízre helyezve, vagy egy hajszálon lelógatva jelzi az északi irányt.
Tanulható: 80 mana
Költség: 10 mana

Idegzavar: Ez a kifejezetten csúnya trükk fizikai kontaktust kíván, hiszen lényege, hogy a mágiahasználó egy elektromos sokkal megzavarja az idegrendszert, így az nem megfelelő módon válaszokat fog küldeni a testnek. Például, ha az áldozat a bal lábát akarja mozgatni, a jobb karja fog reagálni.
Tanulható: 350 mana
Költség: 100 mana
Plusz mana:
- 100: teljes bénítás
- 200: halál

Villámpajzs: leginkább fémfegyverek és töltények ellen jó. Egy dolog, hogy meglehetősen buta dolog egy villámvarázslatokat használó ember ellen fémkarddal menni, de pláne úgy, ha az adott fegyver közelharci, és fogjuk a másik végét. A leggyakrabban a mágiahasználó egy valódi pajzsfélét hoz létre, de ha nagyobb mennyiségű manát hajlandó az ügybe fektetni, akkor, a bőre felső rétegén belül keringeti az elektromosságot, ami a kard/fejsze/etc közeledtére kicsap és  meglehetősen vehemensen reagál kardra, fejszére és késekre.
Tanulható: 185 manán
Min. Költség: 120 (2,5 m magas, 2,5 m széles)
Plusz mana hatása: 30 manáért 1 méterrel szélesíthető vagy magasítható
Fenntartott: minden reag után 10 mana

(Fényhíd: Ez főleg a kooperatív varázslatokat pártoló technika, lényege, hogy a villám ágait egyfajta csatornaként használják fel, így az ez által érintett személyeket (nem, nem elég, hogy megcsapta őket a villám…), még egy másik mágus képessége is sújthatja. Teszem azt, hogyha egy tűzmágus vezeti bele a pokol minden lángját a fényhídba, akkor mindenkit ropogósra perzsel, aki a környéken áll.
Tanulható: 190 manán
Kooperatív technika)

Radar: A mágiahasználó elektromágnesen hullámokat gerjeszt maga körül, és így nagy körvonalakban le tudja tapogatni milyen tereptárgyat találhatóak körülötte. Leginkább a delfinek vagy denevérek tájékozódásaként lehet elképzelni.
Tanulható: 80 manán
Min. Költség: 100
Fenntartott: minden reag után 5 mana



Villámhárító: Bár a név nélkülözi a szükséges méltóságot, ez az egyik leghasznosabb képesség. Hogyha egy másik mágus támad a varázshasználónkra, akkor (persze csak ha elég jók a reflexei), megteheti azt, hogy egy egyszerű villámmal lecsap az ellenfél támadására, és mint tisztességes villám magával viszi. Hova? Levezeti szépen a fölbe.
Tanulható: 450 manán
Min. Költség: 105 mana

Delej: Az elektromágnesesség egyik remek felhasználási módja, amikor a varázshasználónk a villámok helyett elkezd szórakozni a mágneses vonzás-taszítással. A leggyakoribb módszer, hogy a mágusunk saját magát teszi a negatív pólusú mágnessé, az ellenfél kardját pedig a pozitívvá. Száz százalékos lefegyverzés. A képesség rengeteg módon variálható.
Tanulható: 250 manán
Min. Költség: 50 mana (1,5m x 2 m)
Fenntartott: minden reag után 50 mana

Vakmező:
Hogyha nem elégedett meg a mágusunk a delejjel, és némileg megalománabb gondolatok fészkeltek a fejébe, akkor születnek olyan módszerek, mint a vakmező. Egy adott területen a varázshasználónk teljesen összezavarhatja a mágneses tereket, így nem csak kardot rántani veszélyes a területen belül, de még kardot viselni is. Nagyon könnyen csaphatjuk le a mellettünk álló fejét, hogyha épp úgy viszi a fémet a mágnesesség, és utána kár a bocsánatkérésért.
Előfeltétel: Delej
Tanulható: 500 manán
Min. Költség: 300 mana (20 m-es sugarú körben, de a szélei felé gyengül)
Fenntartott: minden reag után 50 mana
Plusz mana hatása: 30 manánként 1m-rel bővítheti a kör sugarát

Gömbvillám: Ez a módszer leginkább zárt helyeken alkalmazható, főleg, ha aggasztó túlerővel állunk szemben. Nagy túlerő ellen. Életveszélyben. Nagy-nagy és meggyőző életveszélyben. Azért hangsúlyozom ki, mert Gömbvillámot nem nagyon szeretnek szabadon ereszteni a mágusok. A kerek, gyilkosan nagy feszültségű gömb ugyanis addig pattog a falak között, amíg el nem enyészik. Akárhányszor eltalálja egy ember testét és áthalad rajta, effektíve szénné is égeti, de a mérete azonmód csökken is. Olyan 8 becsapódás után enyészik el teljesen, és semmi garancia, hogy nem találja el a létrehozóját is.
Tanulható: 700 manán.
Min. Költség: 350 mana
Plusz mana hatása: 50 manánként plusz egy becsapódás
Vissza az elejére Go down
 
-=Villámmágia=-
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Domhan :: Képességek és Fegyverek :: Mágia-
Ugrás: